Страницы

среда, 9 марта 2016 г.

23-я річниця Церкви Різдва Христова. Урочисте служіння

Цими днями Церква Різдва Христова відзначає 23-тю річницю з Дня свого заснування. В неділю, 6 березня, з цієї нагоди в храмі церкви пройшло урочисте служіння за участю гостей, представників міської влади, центрального хору, вокальної групи та солістів.
Святкова програма служіння була дуже насиченою. Окрім безпосереднього святкування Дня народження церкви, в цей день було звершено дві важливі події. Так, в першій частині богослужіння пастор та служителі преподали церкві одну з найважливіших Заповідей Ісуса Христа - Вечерю Господню. Також у цей день відбулось висвячення двох служителів.
Спочатку єпископ Сергій Вознюк звершив особливу молитву благословення брата Валерія Іллічова на служіння заступника пастора, а потім висвячення на дияконське служіння брата Олександра Ушакова. Та перш, ніж це було зроблено пастор Юрій Маринчак поділився словом проповіді, в якому казав про головні якості служителя, особливо про вірність. Після проповіді він також передав вітання від церков Південного регіону та зачитав вітальну телеграму від національного єпископа ЦБУ Олексія Демидовича.
На святкове служіння завітав також і міський голова Нової Каховки Володимир Коваленко, який привітав Церкву Різдва Христова та подякував пастору та прихожанам за духовну та соціальну роботу, яку церква проводить упродовж усіх років свого існування.
Як відзначив міський голова в своєму коментарі нашому кореспонденту, Церква Різдва Христова є добрим зразком активної соціальної роботи нужденним Нової Каховки:
- Особливо в останні роки, коли виникли проблеми переселенців та відбулось деяке скорочення державних програм допомоги багатодітним та малозабезпеченим сім’ям, значною мірою збільшилась кількість благодійних проектів Церкви Різдва Христова. Церква стала тісніше співпрацювати з Управлінням праці та соціального захисту населення, Відділом молоді. Від імені міської влад та себе особисто я щиро дякую Церкві Різдва Христова за її працю, - зазначив Володимир Коваленко.
На завершення богослужіння прозвучав заклик до покаяння, на який в цей урочистий день відгукнулось три душі, що є одним із свідчень того, що церква живе і продовжує розвиватись.
Після богослужіння ми поспілкувались з висвяченими служителями.
- Особисто для мене є честю бути помічником такого пастора в такій церкві, - поділився з нами Валерій Іллічов. - І я маю велике бажання повністю виправдати довіру церкви. Те, що церква обрала мене заступником пастора, для мене є великим кредитом довіри. Та найголовніше, як сьогодні зазначав в своїй проповіді пастор Юрій Маринчак, я хочу отримати у Бога таку милість, щоб до кінця виявитись Йому вірним.
- Сьогоднішній день є для мене великим святом. Адже служити Господу та його церкві – це завжди велика честь та привілей. Молюсь Господу, щоб він дав мені сил в повній мірі послужити Йому та принести багато добрих плодів в усіх тих справах, які Він довірить мені, - розповів новий диякон Церкви Різдва Христова Олександр Ушаков.
Більше фото на нашій сторінці у Фейсбук.
  

  










Комментариев нет: