Страницы

пятница, 25 января 2013 г.

Долаючи бар’єри між церквою та медіа


Нещодавно Релігійно-інформаційна Служба України (РІСУ) презентувала нову книгу «Церква і медіа: сім кроків до порозуміння», яка стала першим практичним посібником для церковних прес-служб в Україні.
«Існує безліч книжок, що стосуються зв’язків з громадськістю, комунікацій, багато з них можна і треба використовувати, проте приклади (кейси), які як правило складають велику частину книжок з комунікацій, дуже далекі від діяльності та потреб Церков і церковних прес-служб, яка є доволі унікальною і вузькою» - пишуть у вступі до книги її автори. Тому і не дивно, що поява цього посібника була дійсно довгоочікуваною. Причому зацікавила вона не тільки українську аудиторію. Інтерес до новинки проявили християнські журналісти Росії та Білорусії.
Цікаво, що співавтором книги є Олена Кулигіна, яка тривалий час займала посаду прес-секретаря нашої церкви. В творчому колективі працювала над церковною газетою «Християнська Таврія», і газетою «Християнський погляд», який став виходити пізніше. Як каже сама Олена: «Я мріяла про таку книгу у свої студентські роки і під час роботи в прес-службі Церкви Різдва Христова. Тому зробили такий посібник-порадник тим, хто прийшов на цю роботу після нас».
Процес створення книги розпочався ще 2008 року з серії тренінгів та майстер-класів для прес-служб різних конфесій і студентів навчальних закладів. Автори видання «Церква і медіа. Сім кроків до порозуміння» - це Світлана Бабинська, піар-менеджер часопису «Кана»; Юлія Завадська, заступник головного редактора часопису CREDO; Мар’яна Карапінка, заступник директора РІСУ з питань розвитку та Олена Кулигіна, координатор тренінгових програм РІСУ.
Важливо, що авторки належать до трьох християнських течій. Тому читати цей посібник буде корисною і цікаво як протестантам, так і православним з католикам. Книга складається з семи розділів, у яких автори аналізують образ Церкви в медіа, розповідають про особливості роботи церковних прес-служб та про співпрацю з журналістами, а також дають відповіді на те, як прес-службам реагувати на кризи.
Сергій Пантоненко

Комментариев нет: